Belépés
Regisztrálás


FIGYELEM!

A „2006. évi XCVIII. törvény a biztonságos és gazdaságos gyógyszer- és gyógyászatisegédeszköz-ellátás, valamint a gyógyszerforgalmazás általános szabályairól” 2022. január 1-i hatállyal úgy rendelkezik, hogy gyógyszertárak webshopjában megrendelt gyógyszerek csomagküldés útján történő kiszolgálása tilos.
A vény nélkül megvásárolható gyógyszereket - az ÁSZF-ben felsorolt irányítószámú helyiségek kivételével - házhoz szállítani nem tudjuk, ezek a készítmények csak személyes átvétellel rendelhetőek és vásárolhatóak meg a Turul Gyógyszertárban (8646 Balatonfenyves, Bocskai tér 1.), vagy a Kis Turul fiók-gyógyszertárban (8648 Balatonkeresztúr, Iskola u.2.).

Gyakran ismételt kérdések

Vásárlással kapcsolatos kérdések

Hogyan tudok rendelni?

Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhet webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését könnyen, pár perc alatt leadhatja. Telefonon sajnos nem veszünk fel megrendeléseket.

Kell regisztrálnom a vásárláshoz? Van valami előnye?

A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni oldalunkra. Ha nem kíván létrehozni vásárlói fiókot, a Kosár után a pénztárnál kattintson a „Vendégként” gombra.
A regisztráció gyors és könnyű, és számos előnye van:
• Követheti rendelései állapotát.
• Követheti csomagja állapotát, ha már átadtuk az adott szállítónak.
• Letöltheti és kinyomtathatja számláit.
• Egyszerűbb lesz a későbbi rendelések leadása.

Hogyan tudok regisztrálni, vagy belépni a fiókomba?

Ezen az oldalon tud regisztrálni, vagy ha már megtette, belépni fiókjába. Beléphet Facebook , vagy Google azonosítójával is.

Hogyan jut el hozzám a termék?

Kétféle szállítási lehetőséget nyújtunk.
Az egyik mód a házhozszállítás, amit a GLS futárszolgálat végez. A csomag a rendelés után a futárhoz kerül, aki az ön által megadott címre kézbesíti azt.
A másik lehetőség a GLS Csomagponton történő átvétel. Ilyenkor az országszerte megtalálható pontok közül az ön által kiválasztott pontra szállíttatjuk a csomagot.
Önnek lehetősége van személyes átvételre patikánkban Budapesten, a XI. kerület Budafoki út 47-ben. A szállításról bővebb információkat olvashat ugyanezen az oldalon a lentebbi kérdéseknél, illetve az ÁSZF-Szállítási-fizetési feltételek alatt.

Mennyi a szállítási költség?

A DPD, vagy a Foxpost futárszolgálat, mint szállítási mód és az utánvét fizetési mód megjelölése esetén a kézbesítéskor készpénzes fizetéssel, vagy bankkártyával egyenlítheti ki a megrendelés ellenértékét. Készpénzzel történő fizetéskor a megrendelés teljes ellenértékét és a kiszállítási díjat kiszállításkor egy összegben, lehetőség szerint pontos összeg átadásával a kiszállítást végző személy részére kell megfizetni.
DPD futárszolgálat kiszállítás díja: 2500 Ft , utánvéttel esetén a szállítási költség: 3 000 Ft.
A Foxpost futárszolgálat, mint szállítási mód és az utánvét fizetési mód megjelölése esetén a kézbesítéskor készpénzes, vagy bankkártyás fizetéssel egyenlítheti ki a megrendelés ellenértékét.
Csomagautomatánál a fizetés bankkártyával történik. Foxpost futárszolgálat kiszállítás díja: 750Ft, utánvéttel a szállítási költség: 900 Ft.

Minden van raktáron, amit a honlapon látok?

Igen. Csak olyan készítmények szerepelnek webárúházunkban, amelyet szállítani tudunk.

Az árak tartalmazzák az áfát?

Igen. Az oldalunkon szereplő árak tartalmazzák az általános forgalmi adót.

Kapok számlát a vásárlásról?

Igen. Minden vásárlásról áfás számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk el a csomag kiszállítása előtt. Ezért is fontos, hogy valós és működő e-mail címet adjunk meg a rendelés leadásakor.

Ha megveszek valamit, de mégsem kérem, visszaveszik?

Igen. Ön a termék megrendelése esetén 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni az a szerződéstől. Fontos tudni, hogy az emberi felhasználásra kerülő gyógyszerek rendeléséről és kiadásáról szóló 44/2004. (IV. 28.) ESZCSM rendelet 21/B. § alapján tévesen kiszolgáltatott gyógyszer, vagy a gyógyszerészeti államigazgatási szerv által visszahívott gyógyszer kivételével gyógyszert visszavenni nem lehet.
A részleteket lásd az elállási tájékoztatóban, és webáruházunk ÁSZF-jében.

Honnan fogom tudni, hogy hol tart a rendelésem?

Rendelése minden lépéséről rövid tájékoztató e mailt küldünk.
• Amikor megkaptuk és feldolgoztuk a rendelést.
• Amikor a végösszeg átutalását kérjük (előre utalás esetén).
• Amikor átadjuk a terméket a futárnak.
... és minden egyéb, változást jelentő helyzetben.

Ha a patikába bemegyek, átvehetem a termékeket?

Igen, a megrendelt termékeket a gyógyszertárban is átveheti, ezt a rendeléskor jeleznie kell.

Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?

Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelését, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e mail címet és telefonszámot írjon be a rendelés leadásakor, amin elérhetjük önt.
Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy e mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.
Az alábbi településekre a szállítás - a törvényi előírásoknak megfelelően - szakszemélyzettel történik, és értékhatártól függetlenül ingyenes:
8630 - Balatonboglár
8638 - Balatonlelle
8640 - Fonyód
8646 - Balatonfenyves
8647 - Balatonmáriafürdő
8648 - Balatonkeresztúr
8649 - Balatonberény
8710 - Balatonszentgyörgy
8712 - Balatonújlak
8713 - Kéthely
8635 - Ordacsehi


Termékekkel kapcsolatos kérdések

Honnan tudom, hogy egy termék van-e raktáron vagy sem?

Webpatikánkban csak azok a termékek jelennek meg, amely készleten van és szállítható.


Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?

Ilyenkor még egy kis türelmet kérünk. Kérjük, hogy az utalás előtt várja meg munkatársunk e mailjét, amelyben megerősítjük, hogy a termék nálunk van és szállításra kész. Ha készletről rendelt, ez nagyon hamar meg fog érkezni. Ha nincs készleten, amit rendelt, még be kell szereznünk – és csak akkor szeretnénk elkérni a végösszeget, amikor már rögtön tudunk szállítani. Az értesítés megküldését követő 5 munkanapon kérjük az összeget átutalni.

Tudok fizetni bankkártyával?

A gyógyszertárban történő átvétel esetén fizethet bankkártyával.
Ha Ön az online bankkártyás fizetési mód megjelölése esetén a K&H Bank online fizetési rendszerén keresztül teljesíti a megrendelés ellenértékének és a szállítási díj teljes összegének kiegyenlítését. A rendszer biztonságát a K&H Bank Zrt. biztosítja.
Házhozszállítás esetén a futárnak csak készpénzzel fizethet.
Ha Foxpost csomagautomatára kérte a szállítást, ott bankkártyával kell fizetnie.

Egészségpénztári kártyát is elfogadnak?

Ha a gyógyszertári átvételt jelölte meg, akkor tud egészségpénztári kártyával is fizetni.


Szállítással és átvétellel kapcsolatos kérdések

Mára van kiírva a csomagom. Mikor jön a futár?

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Pontosabb információt a kiszállítás napján a futárszolgálat küld sms-ben, vagy e-mailben.

Nem vagyok egész nap az átvétel helyén. Mit tegyek?

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Ha csak egy adott időpontban tudja átvenni a csomagot, ezt mindenképpen jelezze a rendelés leadásakor, a „Megjegyzés” rubrikában. Szintén ide írja, ha szeretné, hogy a futár telefonáljon a kézbesítés előtt.
Ha már leadta megrendelését, de nem írt hozzá megjegyzést, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Mi történik, ha jön a futár, de én nem vagyok ott?

A futárszolgálat összesen kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelést. Ha az első sikertelen, akkor felhívják az ön által rendeléskor megadott számot, és időpontot egyeztetnek a kiszállításhoz.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A DPD futárszolgálat, mint szállítási mód és az utánvét fizetési mód megjelölése esetén a kézbesítéskor készpénzes fizetéssel egyenlítheti ki a megrendelés ellenértékét. A megrendelés teljes ellenértékét és a kiszállítási díjat kiszállításkor, készpénzben, egy összegben, lehetőség szerint pontos összeg átadásával a kiszállítást végző személy részére kell megfizetni. DPD futárszolgálat kiszállítás díja: 2500Ft , utánvéttel esetén a szállítási költség: 3000 Ft.
A Foxpost futárszolgálat, mint szállítási mód és az utánvét fizetési mód megjelölése esetén a kézbesítéskor készpénzes fizetéssel egyenlítheti ki a megrendelés ellenértékét. A megrendelés teljes ellenértékét és a kiszállítási díjat kiszállításkor, a csomagautomatánál bankkártyával fizeti meg. Foxpost futárszolgálat kiszállítás díja: 750Ft, utánvéttel a szállítási költség: 900 Ft.

Mennyi időbe telik a kiszállítás?

A termék Foxpost csomagautomatába 1-3 munkanap alatt szállítható (budapesti pontra 1-2 munkanap). Futárszolgálattal akár 2 munkanap alatt az ország területén bárhova házhoz szállítunk.

Mi az a Foxpost csomagautomata?

Országszerte közel 650 automata áll rendelkezésére, éljen bárhol az országban. Az automaták garanciát jelentenek arra, hogy a csomagot gyorsan át tudja venni.

Hol van a közelemben Foxpost automata?

Térképes keresőnkkel egyszerűen megtalálható a megfelelő Foxpost automata (https://foxpost.hu/)

Más is átveheti a nevemben a csomagomat?

Igen. A futárszolgálattól helyettes is átveheti a csomagot. A Foxpost automatánál az veheti át a csomagot, akivel az sms-ben kapott kódot megosztotta. A kártyás fizetés is az illetőt terheli.

Sérült a kézbesített csomag, mit tegyek?

A csomagot nem bonthatja ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a kiszállított csomag sértetlenségét. Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérje meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk. Ha nem ellenőrzi a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!

Sérült vagy hiányos a kézbesített termék, mit tegyek?

Ha a csomagban sérült vagy hiányos termék érkezett, kérjük, hogy minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.


Vásárlás utáni kérdések

Rendeltem, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?

Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak e mailjei (például Citromail, Freemail). Kérjük, hogy ellenőrizze postafiókja spam mappáját is. Ha negyedóra elteltével sem érkezik meg a levél, minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.

Hol tart a rendelésem?

Rendelése állapotának változásait (feldolgozás, beszerzés, kiszállítás, stb.) e mailben jelezzük, tehát abban az állapotban van rendelése, amelyik a legutóbbi e mailünkben szerepelt. Személyes vásárlói fiókjában bármikor megtekintheti rendelése állapotát. Ha már átadtuk a terméket a futárszolgálatnak, a szolgáltatók csomagkövető oldalán kaphat további tájékoztatást.
Az alábbi csomagkövetési lehetőségekhez szükség van a fuvarlevélszámra, amit a kiszállításról szóló e mailben küldtünk el.

Nem kaptam a termékhez garanciajegyet, mit tegyek?

Legtöbb termékünkhöz nem jár külön garanciajegy. Vérnyomásmérők, ill. hasonló tartós fogyasztási cikkek esetében az elektronikus számla birtokában érvényesíthető a garancia.

Megvettem egy terméket, de mégsem kérem. Mit tegyek?

Indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, a termék átvételétől számított 14 napon belül.
• Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége önt terheli.
• Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk az árát egy ön által választott bankszámlára.
Elállási jog csak a még hiánytalan, sérülésmentes, fel nem használt termék vonatkozásában gyakorolható.
A részleteket lásd az elállási tájékoztatóban, és webáruházunk ÁSZF-jében

Rólunk mondták

Új magazinunk akciós ajánlatokkal!

Szirom patikak

Közérdekű infó

info

Legújabb termékeink

Vényköteles gyógyszer foglalás

Reserv help banner1

OGYÉI engedély

biztonsagos patika

Gyógyszer-információ

OGYEI logo hiv

fiokpatika x

 

Turul Gyógyszertár 

E-mail

8646 Balatonfenyves Bocskai tér 1.

Telefonszám: 06-85-560012
Fax: 06-85-560-012

  

bankkartya

kkhcimke